Saturday 17 September 2011

HEADER & EN3 BOSAN MAAF

ayyyooo manyak bosan la ini hari. kerja tada. duit tada. idea tada. kereta juga tada. wut to do? ade tak cadangan tempat2 menarik area klang shah alam ni ek utk g jalan2? tak nak la sampai KL. jaoh. bkn nak shopping pn. nak janjalan saje. sbb dah telampau bosan. bangun dr tido td aku tgk cila ngah pilih2 gamba utk header die. tanpe membuang mase aku mencelah. weh buat kan header aku. resize punye resize punye resize lambat gile tambah bosan aku. baek aku buat snirik. bawah ni gamba asal.


orang kate kalo dah pemalas tu pemalas jugak la. lepas edit ini lah hasilnye. ala. sengal takpekan. blog aku. besa gile dah malas nak resize da malas nak edit laen. aku terime seadenye. lantak ko lah ctu. MALAS LAYAN. tp besa... tp takpe lah. takpe.


jadi lah gamba prasan prasan. bosan kan entri ni huhu. siyes aku bosan membacenye. gile la.bhahahaha!! takpe lah. biase pn aku wat cani gak. k kawan2 bye. MAAF

No comments:

Post a Comment