Thursday 5 July 2012

nak ikot babah...


Assalamualaikum cik story mory, hari ni hari khamis yg sepatutnye terlalu indah tp untuk aku tidak sbb babah g Sarawak lawan tennis! Nak ikot jd pompom girl… tak hajak pun.  Dah la seminggu, bosan la cm ni.  Hr ni kene keje sbb mintak cuti anta babah tak dapat so nak mintak cuti amek babah balek Selangor la.  Pagi td aku bangun awal sbb nak lambai babah, flight kol 11 pagi so awal la babah pergi.  Kesian babah g airport dihantar bomba sahaje.  Aku tak hanta die pn, cila cuti nak g hanta babah tp babah soh pegi bawak ibu tgk sukan iman plak. Pack baju pn sendiri je aku tak sempat pn nak tolong.  Cm g jaoh sangat an.  Kami tak biase berjauhan sesame family, sbb tu aku batak sket. 



Ala sedehnye sangat td dalam kerete ade lagu bes aku cm tak pernah dengar, bile google lagu ni tahun 2010, e purbenye kau ni mira.  Lagu ni mmg sesuai sangat dengan mood very unhappy hari ni.  Terime kasih encik suria fm sbb berjaye pujuk air mate saye keluar cm ujan.

Hanya dirimu yang kucinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku
Walau kutahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu
          
Reff: 
Tuhan jagakan dia,
dia kekasihku kan tetap milikku 
Aku Sungguh mencintai
sungguh menyayangi setulus hatiku
Walau kutahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu
          
Reff: 
Tuhan jagakan dia,
dia kekasihku kan tetap milikku 
Aku Sungguh mencintai
sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia,
dia kekasihku kan tetap milikku 
Aku Sungguh mencintai
sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia,
dia kekasihku kan tetap milikku 
Aku Sungguh mencintai
sungguh menyayangi setulus hatiku

No comments:

Post a Comment