Sunday 24 March 2013

BARANG BABY - PART 2

weeeeee!!!!! duit tak berape nak ade sebenanye tp teringin nak membeli belah. barang ni sume beli kat FIFFY ngn TWINS BABY bandar botanic.  mari view barang anak saya

minat la kat topi itam ni. aku ingat anak aku lelaki bile scan dokte kate pompuan plak ta pape tah.. tak pe  kan topi kai warne pape pn

barut moden. yang ni aku tiru ayong kakakakaaaa malas la nak suruh ibu buat. susahkan die je nnt. so beli je la sndiri same je fungsinye.

topi ade telinge, em suke tgk telinge die je sebenanye.  bile da beli mcm menyesal sket sbb rase mcm ta pape je topi ni. 

topi atas tu siap sekali ngn sarung tangan kaki ni. cooomelll

bantal pn aku nak beli jugak.  tp mcm tak minat la ngn design ni titibe. nnt kalau ade org branak aku nak sedekah je.

yang ni aku ske sbb warne die menjolok mate so aku simpan yang ni jelah.

baju warne kelabu. aku tak minat kot warne hijau biru pink bosan la. bebesa der saiz aku beli. kokonon tak nak membazir beli new born nnt budak kan cepat membesar.  tp tak tau la bile pandang lalame baju ni pn aku mcm nak sedekah kat org jugak.  tgk la cm ne

ni aku beli sbb murah pastu leh combine dengan baju warne kelabu tuh

last baju kaler cekelet saje beli wat standby2. aku beli baju lolobang ni buat syarat je. sbb tak minat lah design lolobang ni.  ala kat malaysia bukan panas mane pn so tak yah la poyo bli baju lolobang babanyak.  ni pn ibu aku biseng sbb beli babanyak katenye "amende bli babanyak nnt2 la bile baby kua baru beli". eleh biase la orang batak kan mmg la cm ni. ahaaaaaaa hasil dr semue pembelian aku rase nak sedekah kat org sbb titibe hati kate tak kenan. bole????

SEKIAN.

1 comment: