Sunday 24 March 2013

TQ IBU TQ BABAH

jutaan terime kaseh kepada kedua orang tua saya kerana telah melaburkan wang bagi pembelian hadiah hari ulang tahun sy utk tahun 2013.  tak mintak pon..dorg yang nak kasi kan so mesti kene amek laa..  kongkononnye nak buat suprise beday aku.  tp aku dah dpt hidu sngat kejutan tu bile ibu tanye "ei siper ko saiz berape?" kikikikikikikiiiiiiiiii

yeyyyy!! mereka belikan sepasang selipar SCHOLL kat JJ bkt tinggi.  katenye kesian sangat tgk aku tak berganti selipar.  takde duit agaknye budak gemok ni. hhuhuhuhuuu terharuuu.. mmg aku nak sangat beli siper kat ctu tapi asek tak kesampaian je

 mereka bagi hadiah ni sebelum kol 11.30pm sbb aku nak kene balik maklumlah dah ade laki kan.. so nak celebrate same la konon hemmmm...  nak balek tu babah terus suruh pakai selipar baru yang dibeli oleh mereka. woooowwwww BESSSSSSSttt pakai siper mahal..

TERIME KASEH SANGAT SANGAT SANGAT YANG TIDAK TERHINGGA KEPADE IBU NGN BABAH.  JASA KALIAN SENANTIASA KU KENANG.

KENE TAMBAH DUIT LA LEPAS NI


No comments:

Post a Comment