Sunday 31 March 2013

GAMBA KAKANAK UBBY

smalam boborak ngan mak ngn kak ina pasal kehamilan ngn amalan lepas bersalin lepas tu tuka plak pasal baby ngn keturunan titibe masok plak pasal rambut baby haha terkeluarlah 2 buah album lapuk dlm simpanan nak tunjuk keturunan ade rambut lebat tak tahan.. bile selak selak selak eh??? mcm kenal kuikuikui rupenye ade gamba MOHD HAFIZ ABDUL KHALIB la.. comelnye wa comel ke? eeeee mari view

populer la dulu gamba pose meniarap ni kat studio. aku je tade.

muke same je dr kecik sampai besa so bile selak album mmg boleh kenl sangat la

tak ble bla. untung la ade org nak amekkan gamba

tp aku tak paham la kenapa budak dulu amek gamba muke tak rela muke sedeh muke tak paham. gamba aku sume senyum senyum gatal.  dorang ni seriusss je, ke sebab kakanak laki laki mmg kap gamba muke nak cover? sbb kakak ju merah kat blakang tu cm senyum. e sweetnye kasut cm cinderela.

ha tgk cm takde perasaan je, ke sebab bukan kaki kemere so mcm kene pakse rele la berdiri kat laman semate mate nak mek gamba. ta pape tah

alaaa siket je gamba kakanaknye.. aku punye 1 album gamba aku saje takde kongsi ngn org lain pun. nnt nak letak gamba kakanak saye plak lah. wah jeles

No comments:

Post a Comment