Tuesday 25 October 2011

ade ke patot?

aku mmg betol2 tak puas hati la ngan budak ni. sbb nye. hari tu aku dah belikan die bear sheep ni sblm beday die. bile aku kate tu la hadiah beday die mase hari jadi die. die leh kate '"EHHHH MANE BOLE... MASE TU BUKAN BEDAY AKU..." ade ke patot??

tgk. siap begamba bagai.

baru ni. asenye dua hari sebelom beday kot.

ni name die DOT THE SHEEP. aku belikan kat SnJ. mnatang ni comel. sbb tu aku beli kan. lagi pn die dah usha2 pegang2 mcm tak penah ade bebear. batak sungguh.

mase 19/10 ritu aku kate kat die aku nak belikan die keychain utk kunci kerete die yang harge RM2 je. die setuju tanpe membantah. aku bawak la g SnJ JJ Bkt Tinggi. ale2 da sampai SnJ pilih keychain harge RM9.90. aku tak pasan harge natang ni. die scan nak baya baru tau harge tu. cett. mmg mengade ngade betolla. ade ke patot?? 

see. kecik je kot natang ni. harge boleh beli MCD.

takpe la. beday gel kan. nak mara kang sentap. kalo orang kate "ALA... ADEK BERADEK APELAH NAK BERKIRE" ha ah iye la tu. kalo hadiah beday saje sampai 3 bende. melampau.

tp yang paleng tak patotnye die leh mintak hadiah laen lagi ngan aku.. hebat betol kepale ketok die ni.

k lah. cite banyak pn tak gune. bende dah jadi. kesimpulannye. budak ni mmg TAK TAU MALU.

No comments:

Post a Comment