Tuesday 25 October 2011

PHOTOGRAPHER MAJLIS TUNANG

bende ni dah lame gile tp takpelah baru skang ade mase nak upload pic2 ni. mase aku betunang 1st may 2010 ritu. pd hari yang same gak aku g wat outdoor dlm kol 6 petang. aku agak menyesal sebenanye sbb tinggalkan tetamu yang lewat2 hadir. yang lewat hadir sedare yang dtg dr jaoh lak tu. jaoh mane pn. banting je. ape la aku ni. dah balek dr outdoor dlm kol 7 petang baru nak ase menyesal tak gune la kan. sesal dulu pendapatan sesal kemudian tak ade gunenye. lagi skali pepatah ni mmg kene betol la ngan aku.  ni gamba yang dah di edit dan diletakkan dlm blog photographer ni. name photographer tu abg wira, wife die lak name nurul. aku amek pakej perkhidmatan 1 photographer sahaje. kalo 2 org jd laen harge la plak eleh.


takyah kut nak gtau photographer pe yang aku gune ni. sume gamba ade tag wordpress die. pampaham sniri suda.


tapi takpe lah aku gtau jugak. ni aku gune yang kak liza (account) suggest. wife photographer ni adek ipar die. laki bini reti shoot gamba. name kampeni die MASPUTEH, kate kak liza sbb wife photographer tu suke pade EMAS PUTEH. pasal tu name kampeni die cm tu.


emm.. bile aku show pic ni kat FB ramai lak yang konpius aku ni betunang ke benikah. mumule aku tgk biase je. tp lalame mmg menjengkelkan. aku tak minat la ijau-ijau ni. tak sangke gamba yang aku nak simpan sampai mati manyak plak kaler ijau. bongok la! ni warne kegemaran PJO. ish. ei tapi kan ramai tau suke pic dengan style dn design cm ni. liar gile nampaknye. wah bahaye.


pic ni manyak gak rating. tgk pic ni mumule aku ingat die edit bg itam. upenye pic ni mmg cenggini pun asalnye. ahaha. bijak2. almaklumlah time aku ngah berjinak jinak pegang camera dulu kalo amek gamba cenggini tak pandai amek gamba kate babah aku. huh papandai je babah ni. tgk dorang leh jual tau buat gamba cam ni tau.


ketawe ni sungguh palsu. kami dipaksa utk berpura-pura. jijik sungguh rasanya. sessi outdoor ni kalo ikot aku nye perancangan nak wat kat taman BOTANIC. tp katenye abg wira tu nak buat kat LAGUNA PARK PULAU INDAH. die kate tempat tu best sgt. eyewww.. pade aku langsong tak indah pun! tak best plak tuh. malas nak gado aku ikot jelah. yela. mereke lebeh pakar. ko ape mira??


aku ske payung warne-warni wife photographer ni. nampak sangat kiut. aku dah soh PJO kai baju melayu. die segan plak ramai sdare kat rumah die kunon. padan muke kat gamba baju itu kelihatan seperti kain buruk lap dapor hah.


huyo. abg photographer ni bareng2 siot amek gamba ni. aku nk gelak tp tak sampai ati. walopon aku langsong tak ske lokasi outdoor ni. panas gille. siyes. tapi dengan usehe mood positif yang aku terapkan dalam hati sanubari. photographer ni jadi yang TERBAEK lah!!

kan best amek gamba mamalam. nnt nikah kawen nak kap gamba mamalam bute lah.

4 comments:

  1. Memang khelassss khaww! Xpe! Xyah menyesal.. :P Sbb nye aku disini plak terbalik. X fkir photoshoot sbb ingt cm tak penting. Dah sdah bru trase cam, hurmm kan elok hri tu pg :(

    Ahaks

    ReplyDelete
  2. ayooo ni mmg semangat positif ni. rase menyesal ilang suda. tq

    ReplyDelete
  3. terbaik r photoshoot.. cantik sgt... :)

    ReplyDelete
  4. mmg cantek! terbaek la MASPUTEH!

    ReplyDelete