Monday 24 October 2011

HEPI BEDEY CILA!!!!

Selamat hari lahir ASHILA MASDAR yang ke 20
tanggal 19hb Oktober 2011 (Rabu)

ini cik cila, adek aku. beday die yang aku tunggu bulan 10 ni tp aku lupe gile date tu bile sampai masenye.  seb bek ibu ingatkan.  kalo tak?? sedeh.

kol 6.00 pagi ibu da kejot soh buatkan kad ucapan utk cila. gile awal. ha punye reke punye reke. ini jela haselnye. maklomlah. idea mamai. ini je la dpt. eh cantek jugak kot. kalo cila yang buatkan. humhh tak cantek langsong selalunye.

ni pesanan utk cila. kitorang pas ni nak frame kad ucapan from family. pastu gantong penohkan dinding. wah. tak yah renew cat dinding. ekonomi la idea ni.

hadiah ni aku baru g beli td. seprais la konon. eh tp mmg jadi seprais tau.

kotak aku beli kat SnJ JJ Bkt Tinggi. 

ngam an....

ni la purse VINCCI yang cila usha ri tu. takkan aku nak belikan depan2 die. so aku beli la sorok2. kan seprais.

banyak pilihan laen sebenanye. tp aku ase ni yang paleng sesuai ngan die. umo 20. ok pe sarkes2. enjoy2 gitu. ade gak jenes yang bantal2. girly2 kate cila mase usha ri tu. tp bile aku kate die tak sesuai la ngan bantal2 tu. die setuju. so ok lah. mase mumule aku tgk purse ni macam gamba monyet. upenye bukan. ceh

sudut atas

gambaran dalaman. bayak poket la. tempat simpan duit pn banyak. ase cm nak beli tok aku. tp... abaikan

motif? ni duit aku pinjam die hari tu. rm40. tp aku takde pecah 10 10. so aku bagi je la note RM50. aku mintak baki siap. berkire ke cm tu? duit kan. kene berkire kot.

ape yang aku nampak. die sungguh gembire dengan seprais yang aku buat. haha. jijik plak. die teros salen purse. woo tak tahan. so maknenye die mmg suke lah. HEPI BEDEY sekali lagi.

sekian.

No comments:

Post a Comment