Wednesday 26 October 2011

MOHAMAD DANISH HADIF - part 1

10hb Oktober 2010, Ahad - PN FIDATUL HARIYANTI MESRON selamat melahirkan seorang bayi lelaki seberat 3.44kg di HBTAR jam tepat 3.01am. wah date of the year neh.

ni mama die. aku panggel kak yanti je. kalo nak formal PN FIDATUL HARIYANTI. tp die tak ske org letak name die ade 'PN'2 neh. katenye nanti nampak tua pulak. perasan mude la tu. tp mak cik ni mmg mude lagi taw. (amek hati)


MOHAMAD DANISH HADIF BIN ZAINUDDIN. aku nak gamba baby ni banyak2. mama die punye la dekut nak bg. dekutnye nauzubillah. ade 1 ni je ha aku dapat tu pn lepas sminggu aku merayu. cett. aku tak sempat tgk lagi baby ni. mama die kate suda kurus panjang. eh? mane hadiah baby ni? ape ko ni mira! ei! nanti aku beli la.


tinn!! tinn!! ade kakak la rupenye. eh? cm abang pn bole kan? ni la mia. die girl eh. aku tak buat lagi en3 pasal die. jakg aku buat. saba eh mia. thn lepas nak buat. tp aunty veri2 bz la..


tgk muke org ade adek. asek buat muke protes jek. da la ko lg lebeh melalak pd adek ko kan. ape la ko mia. ko nape ni? cam kecewe je mia. ke ko dengki? takpe2 nanti akak aja care nyakat danish k. kite kan GENG. jangan gtau mama ko tau. nanti biseng lak die. da la tak bg gamba danish babanyak. asek gamba mia je die bg. mia nnt bace en3 tok mia k. bye sayang.

No comments:

Post a Comment