Saturday 29 October 2011

mari beli barang opis - part 2

bhahaha!! sambong balek pasal barang opis ni. ha sebelom tu tok cila. tengkiuk veri much bg tau pasal CUPLENS tu. so aku ade banje die sebuah MOOF NOTEBOOK yang die pileh snirik hargenye RM 12.90. aku nak soh die baya balek. tp die cam buat tak paham je. so aku let go lah. TERIMA KASIH CILA.


wah dapnye sekuk! ni aku beli lapik tok CUPLENS aku tu letak kat pat keje. ni sebenanye ade 4 kepeng. tp macam biase la. mesti la CILA ade kebas satu. ngabes kan harte sungguh. hargenye cume RM 9.90 sahaje.


ni plak STAND MEMO PAD aku. memo ni bole bediri tu! huyoo... aku bg memo cam ni kat orang yang aku suke je. DATIN WANNABE?? tak merase la ko memo pad aku yang hebat ni tas meje ko. huh. hine sungguh rasenye bile bg ko. so baek tak yah bg. hargenye cume RM 2.90 sajahe.


yang ni pulak bekas tok aku simpan bullet staples. haa.. aku beli satu puteh.. hargenye cume RM 8.90 sahaje.


ade yang kate aku curik stand peti ais. patot ke.. ni kan PAPAN KUKUNCI.. tak nampak lambang '@' tu ade kat mane je?? ha?ha?


ha satu lagi ni aku bli tok isi paper clip. comel bukan. warne itam. harge nye cume RM 8.90 sahaje.


sume murah2 dan berpatutan kat SnJ ni. tak pegi rugi. tu untuk aku la. utk orang laen aku tak campo. kalo nak kate aku ni membazer tahap gaban tu korang nye pasal. aku beli bebende ni sume tak gune se sen pn duet korang kan. MAAF JIKA GARAPAN ITU MENGGANGGU KALIAN. AGAK KURANG SOPAN BUKAN.


last! ni SNAIL TAPE DISPENSER. hargenye cume RM 29.90. comel aku suke. bende ni dari taon lepas lagi aku da usha. tapi tak bebeli. baru la ni lepas hajat aku membeli menatang ni. kenape merah? MERAH ITU GARANG. wooooo


lihat! SOPAN kan die. tunduk saje. ade free selotep taw dalam ni. nampak ke?


hehehe.... bulan depan aku nak borong lagi barang opis sambel intai adiah belated beday kak lina. SORY KAK LINA LAMBAT BG ADIAH. SENGAJE. haha!

No comments:

Post a Comment