Wednesday 26 October 2011

NUR DAMIA ERYNA

kepak kepak gembung gembung kepak kepak gembung gembung. waah ade org kawen ke? tak3. org besunat ke? tak3. org menyambut menantu? pun tak jugak. tp kenape de gamba kawen ni? ha! sbb ni je gamba mama mia bg kat aku. kan aku penah kate die kedekut. so mmg betol kedekut la. skang ni nak cite pasal baby sulong die. en3 anak bongsu mak cik ni aku da setelkan td. mari mulakan.

16hb Mac 2009, Isnin - PN FIDATUL HARIYANTI MESRON selamat melahirkan seorang bayi perempun seberat 2.15kg di HBTAR Klang tepat jam 1:37am.


ni la pengantin baru yang melangsungkan perkahwinannya pada 01hb Jun 2008. eh? anak sulong Mac 2009? anak bongsu Oct 2010? huyoo.. staon satu la die buat anak. spasang plak tu. mesti manyak tips merancang keluarge ni kan.


hai mia!!! ini lah NUR DAMIA ERYNA BT ZAINUDDIN. sume panggel die mia je. mama die bg gamba baby 1 je kat aku. tak tau la haku mama ko neh.

there.. gatalnye nyetnyet mate. cam mama ko gak la



ade kalenye die sangat suke begamba. ade kalenye plak sampai kene pakse begamba. apa punya turr



dan ade pule kalenye die boleh jadi baby yang sangat patuh pade ibu bapa. ye ke mia? bole caye? boleh. insyaallah.


haipp! sepsi plak die. ape cite2 ko ni mia?? ha? kate nak be seorang USTAZAH kan? nape kap gaba cani lak?



hey. mucuknye muke. baru bangun tdo ke baru nak tdo?



tgk! die dah besa! 16/3/2011 mia 2 tahun suda. aku baru tehegeh hegeh on en3 pasal mia. mase dinner ri tu aku jumpe mia die takot ngn aku. die ingat aku monster kut. tp minggu lepas aku nampak die dtg ngan mama die. da boleh senyum, babai2, flying kish siap. hesyy. kire ok la tuh. aku dah ade sinar wajah keibuankah?

bile turn aku ni?


No comments:

Post a Comment