Friday 25 November 2011

HEPI BEDEY IMAN!!!

Selamat hari lahir IMAN MIRZA MASDAR yang ke 6
tanggal 09hb November 2011

9th November 2010 merupekan beday anak ketige en masdar yang ke-6. Pade malam 8th November 2010 kire-kire jam 9.30pm aku bergegas ke rumah macek VITAGEN utk membeli RM30 minuman tersebut seterusnya ke ECONSAVE meleburkan wang sejumlah RM15 membeli MUNCHY'S oat krunch utk dikongsi bersama kawan-kawannya di TADIKA KEMAS BAITUL NAIM B seramai 32org sempena hari lahir beliau. Jam 9.40pm aku berjaye sampai ke TESCO bkt tinggi utk membeli kek tp hampenye hatiku bile melihatkan kedai itu suda totop! nak bli adiah kat LIVING CABIN pn tutup so aku g jela kedai game seb bek die bukak lg. 

aku terus menjelajah ke JJ Bkt Tinggi utk membeli kek serta bungkusan utk hadiah yg aku bli kat tesco td. setel membalot jam 10.15pm aku membuat terjunan bebas ke SECRET RECIPE 1st floor JJ Bkt Tinggi dengan harapan setinggi gunung melihat kedai itu masih gah tebuka, aku dgn banggenye berjalan ke destinasi. setibanya aku di sana tanpe segan silu aku melekapkan jari-jemariku ke cake display itu sambil melihat sume kek dgn muke yang penoh kagum dan tanpe ku sedari seekor betine menegur dan memberitahu "da tutup la. tak bole bli pape lagi. account pn dah print" aku memandang tepat pd matenye yang mcm tak lawa tu langsung menyebut "ala.....bodo tol la". lantas aku menjelingnya seolah-olah besa kesilapannya walaopn die mmg tak bersalah tp pd aku die tetap bersalah. 

aku tgk jam di tangan menunjukkan kol 10.17pm. kate totop kol 10.30pm! poyo betol. tak dapat aku bayangkan perasaan aku pada ketika itu. hanco, remok, aww!! aww!!.huh!

ini iman mirza masdar umur 6 tahon

ni la brg aku li kat dai game tu. model terbaru ni. sume bru kuar kat TV taw

bungkusan hadiah gamba detektif serta gold ribbon. iman sgt suke tak terkire sehingga die terpk bungkusan itu adalah hadiahnye. isk isk

bli mende alah ni kat SnJ JJ Bkt Tinggi.

iman punye kad MEMORY LANE JJ Bkt Tinggi

tulisan sebesa alam nak soh iman bace kan..
tidak tinggal signature akuh..woohoooo

ok lah tu. semoge panjang umor, murah rezeki dan cemerlang di dunie dan di akhirat amin.... oh lupe. cila ade lah seorang kakak yang langsong tak ade perasaan mengenai sambutan hari lahir. sampai skarang iman mintak hadiah die langsong tak heran. patot pn beday die takde org bg hadiah. kesian...

1 comment: