Friday 25 November 2011

astrofirst

buat pe bazer wet minyak? wat pe bazer aer? watpe bazer letrek?ei ei ei tak payah sume tu. sekarang sumenye di hujung jari anda. tak payah bazer minyak nak g panggung, tak yah bazer aer nak mandi siap cacantek g tgk wayang, tak yah bazer letrek menggosok baju nak g nonton. sekarang klik klik bangun tdo on tb pileh channel. 482? 485? takde hal punye. cite wayang tu do. zaman dahulu kale. pantang sabtu ahad kompom aku takde kat umah. sekarang 7 hari 7 malam aku melekat kat umah ecehh. dulu tgk wayang aku kai mekap tetebal baju gosok licen lembot. skang tgk wayang bekemban pn bole kot. hah! mmg tak rugi! aku sangat sokong ape yang ASTRO buat ni. aku mmg tak suke brato sejak kekecik lagi. so kalo aku nak tgk wayang aku akan pastikan PJO dah ade tiketnye. sbb aku akan sentiase sampai kat panggung 10minit lepas waktu mule wayang. sekarang ni aku tak jejak dah JJ bkt tinggi ke JJ bkt raja semate-mate nak g nonton. siyes duet aku banyak baki lagi lepas ade astro first.

15 - 16hb januari 2011, aku ngan cila beli cite :

ini komedi seram. mmg sangat berpuas hati sbb aku dapat ulang 10 kali cite yang same. bukan aku sorang je. 1 family aku dapat tgk dengan bayaran hanye RM15. aku tgk smpai aku boleh gelak dulu sebelum lawak die tibe. agak bodoh. tp seronok.

td cerite seram. ni pn seram jugak. yang ni aku ngan cila je tgk. pastu kene marah sebab iman demam tekejot tgk cite ni. bongok la. lengkali kalo takot tak yah tgk! nyusahkan org je. ha cite ni lak aku tgk err.. ha 7 kali smpai aku boleh hapal skripnye "JANGAN BERITAHU MEREKE!!!!" "aaaaaaa!!!!!". hebat bukan?

mmg tiptop. lepas ni aku nampak je iklan astro first dengan cerite yang baru akan ku beli kalo aku berkenan. bukan sume genre aku bekenan pn. contohnye cerite ini, iman sahaje yang bekenan.
oleh kerane beliau tidak mempunyai wang untuk memberi cerita tersebut. aku ngan cila plak mmg langsong tak bekenan kirim salam sajelah.

SEKIAN.

No comments:

Post a Comment