Monday 14 November 2011

HEPI BEDEY KAK LIZA!!!

Selamat hari lahir PN YUSLIZA YUNUS @ AWANG yang ke 32
tanggal 27hb November 2010

tak ingat plak bile aku g bli hadiah ni. aku g ngan cila la beli mende ni. kali ni punye hadiah agak pelek gak bg aku. tak penah2 aku bg prezen baju kat kawan2. ni luck die kot sebab mase ni wang ringgit aku alhamdulillah melimpah ruah. jd pd aku langsong tak salah kalo rezeki yang aku dapat tu kongsi same ngan org len.


PN YUSLIZA YUNUS @ AWANG. ni je gambo aku jumpe. beliau masih anak dare.. ehh? ha ye kot. pd ustad2 di luar sane yang maseh belum menemui syurga cinta anda. boleh lah hubungi cik puan ini. ni bukan promote ok. ini iklan.



jubah utk nye. aku bg jubah kaler oren sempene hari habis eddahnye.



kotak jubah utk nye



beberape rangkap perkataan untuknye



sign aku utk nye

semoge kak liza sentiasa bahagie disamping orang yang tersayang. love u! mmmuahh!

No comments:

Post a Comment