Thursday 24 November 2011

HEPI BEDEY KAK SUE!!!


Selamat hari lahir PN SUHAINIZA ISMAIL yang ke 35
tanggal 14hb Disember 2010

aku g bli hadiah ni ngan PJO kat JJ bkt tinggi. lupe beli kad dow. ni sebabnye memory lane kat situ dah totop. utk kak sue aku bg hadiah wangi-wangi sbb die mmg ske sangat2 bebende aroma terapi. suke sangat lah. mule tu aku tak tau gak nak bg die hadiah ape. tp pas boborak aca2 mesre ngan die aha! die dah gtau die suke bende yang bau wangi cam minyak wangi, lilin wangi dan aroma terapi wangi. dari situ la aku dapat idea.


PN SUHAINIZA ISMAIL. beliau juge anak dare dan sangat sensitive pade perkataan MALAM JUMAAT.


aku men beli je bende ni. janji wangi


wangi ke??


err.. wangi kot.. tak pe la. as long as die kate "i like.." so ok lah tu.

SELAMAT HARI LAHIR KAK SUE. sy doakan semoge mendapat pasangan yang seia sekata ngan akak ya. aaaminn....

No comments:

Post a Comment