Friday 25 November 2011

IRDINA BATRISYA

05hb November 2010, Jumaat - PN NOOR HANIDAH AHMAD selamat melahirkan bayi perempuan seberat 1.78kg di HPJ jam tepat 10.16am. eh?? DEEPAVALI la.. sumber dipetik dari PN LIYANA AHMAD

ni la mama tisya. PN NOOR HANIDAH. kecik je kan. tak tau la die kurus sbb mmg bake die kecik2 belake or sbb jage anak sulong die tu ahaa

ini die IRDINA BATRISYA. die anak no 2. mama die gtau name ni da lame die simpan untuk baby girl die

baby ni kecik sangat. takot nak pegang. cam anak patong je

tgk. tangan cila lagi besa. sangat besa

die bukak mate!! mase awal2 kelahiran die. asek tido je. aku kate kat ibu "e baby ayong tu malas kan. asek tido....aje." ibu aku kate "mmg la cam tu. baby kalo tak cokop bulan die mmg asek tdo je." ooo..

oh! tisya ade abang! ha.. ni la anak sulong ayong. ase2 leteh tak jage die?

budak ini sangat aktif. terlalu aktif. hisyy mmg aktif lah!

name die HAIKAL AMANI. mak tok die kate die suke sangat sharifah AMANI. konon2 name same macam die la tu

petah sungguh. kalo lawan kate ngan die. ko menanges punye. die genius!

aha pic die yang banyak2 ni sume die yang pakse cila amek. tp tak dapat pn 1 pic die yang muke cam budak2 baek. haihh

lihat lah.. sukati die je. seronok kalo borak ngan die. die sayang sangat2 kat tisya. yela adek die kan. ei bdk ni pandai buat cerite taw!! sume cite die howt2!!


hadiah tok TISYA


ni aku pow PJO. huhuhuhuu

ee orang butik fifiy ni balot tak eklas. burok la ngok

ade bag

ade tilam ngn bantal

ade baju sua kasot

kad tok mummy tisya

ni antare ayat ekal yang dapat aku semat dlm kepale hotak aku. kenape ekang? terengganu ke? ntah. mama die pn tak tau kenape die interaksi dialek cenggitu. pelek sungguh



aku yang lukes ni. pertame kali aku bg kad takde signature aku. janggalnye.

No comments:

Post a Comment