Thursday 24 November 2011

MUHAMMAD AMIR NAJWAN - part 1

salam!

aloha!! ramainye yang branak ye. musim agaknye. ha ni ade lagi brite kakawan haku mengandong dan beranak. aku bile lagi? lamenye nak tunggu.

29hb September 2010, Rabu - PN AZLINAWATI MOHAMMAD AMIN selamat melahirkan bayi lelaki seberat 3.4kg di HBTAR Klang jam tepat 3.10am. err katenye tepatlah kot. sbb kat surat beranak kate cam tu.
PN AZLINAWATI MOHAMMAD AMIN. beliau juga diperhatikan semakin slim, sweet dan kiut. sangat berdedikasi juge baik hati. senang berurusan dgn beliau. saya suka! saya suka!

aha! MUHAMMAD AMIR NAJWAN. ee.. comeynye.. i tak tgk lagi bayi ini. terkilan sungguh rasenye kerane mama die kate baby amir da buleh bukak mate. maen air sungai siap. saye suke bau baby. mucuk!

sweet dream. napela mama ko letak bantal hello kitty ek? tp mama die kate "ei sukati la!" hisy.. tak paham aku.

hadiah untuk u baby!! tp aku bg bile mama die da masok keje... tak snonow kan.

kad untuk mummy lina!!

weh.. buroknye tusan akuh!


wahh.. romantik sungguh kad ini

cam best je die tido. tp aku pasti mmg tak akan lame jangke waktu tidornya bile didatangi gangguan dari entiti2 yang mmg dikenali oleh bayi ini.

cube lihat itu. senyuman penuh misteri. senang mama die sbb dua orang anak bujangnye kini reti berdiri di atas kaki sendiri. makan sniri, mandi sniri, g membeli belah kat TESCO GIANT pn sniri. mudah bukan?

oohh tidak... MUHAMMAD NAIM SAFWAN dan MUHAMMAD ADIB ZAKWAN ada projek besar yang akan dilaksanakan dalam perancangan di sebalik wajah-wajah kurang bersalah itu. namun aku dapat menghidu projek itu akan membuatkan si manja tidak akan terus lena dibuai mimpi.

fine. kak lina dah dapat 3 orang askar. anda bile lagi? dapatkan tips2 perancang keluarga banyak askar atau team bola di sini.

salam.

No comments:

Post a Comment