Friday 25 November 2011

HEPI BEDEY MIRA MASDAR!!!

hepi beday to me
hepi beday to me
hepi beday to mira
hepi beday to me


CIK ASMA AMIRAH MASDAR


haihh segannye nyanyi lagu beday sniri. haha! horreeyyy!!! mira masda 22 tahun suda pade 31hb januari 2011 yang lalu. cerite basi sory. baru ade time nak update. siyes aku mmg bangge gile tidak terkate. bersyukur ke hadrat illahi dengan limpah dan kurnianye aku di beri kesempatan untuk hidup sehingge ke hari ini. alhamdulillah.. azam aku untuk umur baru ini harap dapat mencapai tahap fikiran yang waras dan matang. bile fikiran matang kite dapat membuahkan hasil yang waras selaku khalifah di muke bumi ini. insyaallah. buat baik dengan semue orang. buang perasaan benci pd maknusie. banyakkan diam dan bertafakur daripada banyak membuang air liur. aku try. tidak ade perubahan yang drastik. tp aku sentiase berazam dan berusehe untuk melakukan perubahan drastik dalam kehidupan seharian. aminnnnn.

No comments:

Post a Comment