Thursday 24 November 2011

ALIS ALISYA - tak sehat

dalam ure-ure kemeriahan cerite kak sue nak kahwin lepas raye haji, datang lak plak berite pasal anak die sakit sampai masuk ward. sian alis.
ni mama die ok. yang bakal berkahwin bile2 mase dari sekarang. mungkin tahun ni jugak kot. lepas raye haji hari tu tak jadi sbb alis sakit. so tarikh kahwin ditunde.

ni alis mase die tengah sihat walafiat.

ha ni ha. tekejot berok aku bile kak sue hantar pic ni kat aku. dah tak kenal langsung bdk kecik ni. sampai aku tanye lah kat kak sue "ee sape ni??!!"

dengan mate bengkak. muke kurus. ish mmg tak kenal langsung la. ni mase die kat ward. aku tak g tengok pon alis. sbb mmg tak leh masok pn. nenek die nak masok pn tak boleh. ni kan aku? sape ko???

mumule die kat wad kanak2 biase je. pastu kene letak kat wad kuarantin plak. ayyoo.. suspek denggi. mcm2 tau. kesian tgk tu muke sakit. sedeh betol bile tgk budak baek jatuh sakit. dekat seminggu jugak lah die dalam wad tu.

tgk tu ee... tak sampai hati. dokte pn tak tau ape penyaket budak ni. kak sue kate banyak kali nurse datang cocok amek darah die. sampai lebam. da la kecik kurus. kene amek darah. uiiii.. sampai mama die pn ikot kurus bole?

bile ko nak beso ni alis? tp mama die pn kecik takkan anak nak beso cam aku. tak logik...
alis dah keluar hospital. skang makcik die jage kat shah alam. mama die pn tak berani lagi nak hantar g nursery sbb nampak alis belum kuat lagi. 

SEMOGE CEPAT SEMBUH ALIS. DAH SEHAT NNT kakak MIRA BELANJE COKLAT YA. MMUAH!! 

No comments:

Post a Comment