Thursday 24 November 2011

ALIS ALISYA - part 1

salam. bahan dah lame, tp baru tehegeh-hegeh create story huhu. tapi takpe lah. ade gak lah bahan yang nak disiarkan. untok intro kali ni aku nak cite pasal baby2. maklomlah keje tempat pompuan kan. so mmg banyaklah crite2 baby, gamba2 baby, ibu2 baby pon ade. meh la bace sket.

05hb Julai 2010, Isnin - PN SUHAINIZA ISMAIL selamat melahirkan bayi perempuan seberat 3.1kg di HBTAR Klang jam 1.28am. tu sumber dari beliau.

ini die kak sue yang terbaru selepas bersalin. ramping bergaya dan lebih berkeyakinan. tidak langsung kelihatan seperti ibu kepada 3 orang cahayamata. wow! ape rahsie anda??

dua orang anaknya ini hasil perkahwinan pertama, sudah besar2 belaka. asyraff dan aina afrina. kedua-dua anak ini totaly muke pacek AMRAN kan?

ini die tuan punye name utk tajuk kali ini. ALIS ALISYA BINTI AMRAN. mama die yang bg name ni.

woo.. manyaknye hadiah die. aku sebenanye nak show hadiah aku bg je. boleh an. hadiah yang aku bg pastinya nampak lebih terampil dengan warna menyerlah hot red pink bertakhtakan sliver ribbon serta kad ucapan yang kecil sampai aku sndiri pn tak boleh nak bace balek ape aku tules. janji ade kad ucapan suda.

org ade baby baru cam ni lah. asek nak snap dokong2 je kejenye.

tgk-tgk sampai dak tu rimas dibuatnye haihh

tapi sukati la. adek die kan. ape aku sebok

ha yang bawah ni sume gamba dak kecik tu je ler. tengok jelah.

baby pn tido dalam iman ke? kenape die senyum2 sewaktu tidurnye?


bhahaaa!! die mmg fotojenik.

salam.

No comments:

Post a Comment