Tuesday 1 November 2011

ASTRO BYOND


huyoo. aku tuka BYOND suda. puas hati channel HD die. mmg poyo la kalo nonton. tak nyesal kot tambah baya RM20 sbulan. mumule babah aku pn bangkang. mahal la membazer lah. tah pape la. tak elok la. laghoh la. tp salu die tingok ESPN HD. huhu.. malas nak tego. siyes syok. takde tipu punye. org yang datang pasang BYOND ni cakap cam keteapi tak leh benti. seb bek aku pn spisis die gak. boleh jugak la aku tangkap pe die gtau. neway TQ ASTRO kamu sentiase menceriakan hidupku. piiwiit. tp yang kesiannye die amek decoder lame aku yang berabok tak penah aku lap sejak dapat 3 tahun yang lalu. wow! rimot astro lame lak dah takde cover beteri. ilang sudah. tu pn die nak eh. bgs3. aha aku dapat piring baru. KUALI HANGOS. wah.. nampak elegen kaler itam. tp poyo la die nye rimot baru tu. tak leh plak nak plahankan volume kai rimot astro. dah aku mengagau carik rimot tv. hisy. banyak lak beteri nak kene ganti nnt. seb bek jumpe. tp ttp susa. kalo tgk tv nak kene pegang 2 rimot lak. cam batak je. tp tak pe lah janji mate hati ada sedap suda. sekali lagi TQ ASTRO!


No comments:

Post a Comment